Friday 18 November 2016

# 2016 # anapascariu

Birthday in R O M E | Day 1


RO: Am ales sa îmi petrec ziua de naștere în Roma, dar nu am avut timp sa editez toate pozele.
Mai jos găsiți pozele din prima zi.
Roma este un oraș perfect pentru un city break.
Pentru cazare am ales site-ul Airbnb și am stat într-un apartament drăguț în cartierul Trastevere, un cartier foarte drăguț și cozy. Gazdele au făcut un ghid și ne-au recomandat unde să mâncăm în împrejurimi și nu am regretat, chiar la un local unde am fost să mâncăm am fost surprinși să aflăm că tipul care ne servea era român. Trastevere este un cartier plin de străduțe micuțe, cu restaurante la fiecare pas, plin de verdeață, pereți cu iederă, dar poze în postul viitor.
În prima zi am avut parte de o vreme frumoasă, caldă cu mult soare și am ales să ne plimbăm in zona Colloseum-ului, piața Venezia și am ajuns până la Basilica di Santa Maria Maggiore.


ENG: So for my birthday I've traveled to Rome and I didn't had much time to edit the pictures, so here's Day 1.
Rome it's beautiful and perfect for a short trip. 
Trastevere, the neighborhood where we stayed was super lovely and cozy. Lovely tiny streets with ivy walls and restaurants at every corner. More pictures on my future post. 
We had a nice weather for our first day. On our first day, we've visited the Colosseum area through Basilica di Santa Maria Maggiore.




And some insta shots:


No comments:

Post a Comment